Vybavení pro kruhový trénink v AURA Fit Lady Club Praha

Jak jsou naše fitness vybavena pro nejefektivnější trénink spalující tuk?

Základ: pístové stroje v kruhovém tréninku

V AURA klubech se využívají hydraulické pístové stroje, které mají jedinečnou vlastnost – umožňují zároveň kardiovaskulární i silový trénink. A navíc, protože jsou pístové, šetří čas. To znamená, že jednou skupinou svalů provádíte tlak a opačnou svalovou skupinou tah. Taková intenzita cvičení vede ke snadnému zvýšení a udržení požadované tepové frekvence v tzv. aerobní zóně.

    • Zapojováním opačných svalových skupin své svaly procvičujete symetricky a rovnoměrně.
    • Díky cvičení proti hydraulickému odporu se pohybujete plynule. Je to podobné jako cvičení ve vodě a zcela bezpečné i pro slabší osoby.
    • Nejsou zde žádné zásobníky závaží, se kterými se musíte potýkat, ani se o nastavení váhy nemusíte složitě rozhodovat. V běžných posilovnách dochází až k 85 % zranění během excentrické kontrakce. Při obousměrném cvičení nikdy ke snížení zátěže nedochází.
    • Zátěž odtlačujete a přitahujete. Takové cvičení mohou bezpečně zvládnout mnohé babičky, může ale také zajistit intenzitu a odpor náročný pro zdatné sportovkyně.

Takhle to u nás funguje:)

Najdete u nás oblíbené TRX a další doplňky

Cvičení na TRX je efektivní a zábavné

Máme samozřejmě Kettlebelly v různých vahách pro ženy

Funkční trénink s kettlebelly

K dispozici je oblíbené BOSU a Bosu Pads

Mini bosu

Vyzkoušejte také speciální PlyoBox

Bedna na výstupy

Spousta náčiní na každé pobočce

Švihadla, odporové gumy atd.

Pro ženský trénink máme mnoho dalších pomůcek

Ybell činka

V AURA Praha Jiřího z Poděbrad máme Rolletic

Rolletic proti celulitidě

Na pobočce Pankrác můžete využívat přístrojovou Lymfodrenáž

Lymfodrenáž

Účinky lymfodrenáže

  • Léčba a prevence celulitidy
  • Podpora hubnutí (zrychlení metabolismu)
  • Zpevnění podkoží
  • Úprava žilní nedostatečnosti a prevence otoků a křečových žil
  • Drenáž otoků po úrazech a pooperačních stavech
  • Zmírnění únavy nohou (dlouhé stání, sedavé zaměstnání)
  • Výrazná podpora detoxikace organismu
  • Zmírnění migrenózních stavů a bolestí hlavy
  • Zmírnění revmatických otoků
  • Podpora léčby bércových vředů

Na Jiřího z Poděbrad je více místa pro Vaše individuální cvičení

Na JZP je více prostoru na cvičení

Máme také speciální hodiny a vyhrazené studiové lekce, od pomalejších typu zdravého cvičení, twerk na zadeček, až po dynamické vedené lekce kruháče.

Na Pankráci máme VacuShape, bojovníka s problematickými partiemi a celulitidou

VacuShape

Trénink ve VacuShape probíhá formou chůze na běžeckém pásu po dobu 30 minut.

Problémové partie se přitom nachází v podtlakové kabině.

Díky silnému prokrvení se krev dostává až do kapilár v podkoží, kde je uložen tuk.

Krev postupně transportuje tento tuk z tukových buněk ke svalům, kde dochází k jeho spalování.

Na jiřáku využíváte vibační plošinu VibroGym

VibroGym – účinné vertikální vbrace pro efektivní posilování svalů

Vibromasážní stroje čili trenažéry VibroGym pomáhají hubnout až 3× rychleji než běžné fitness stroje!

Díky přenášení vibrací do svalů jsou opravdovou revolucí ve cvičení.

Hlavní přednosti VibroGymů:

    • účinné vertikální vibrace pro efektivní posilování svalů
    • pomáhá k rychlému a efektivnímu formování postavy a redukci váhy
    • při vibraci až třikrát zvyšuje účinnost cviků
    • speciální masážní podložka s adhezním vroubkováním prokrvuje, uvolňuje a masíruje na vašich chodidlech, dlaních, hýždích či zádech
    • napomáhá rychlému zotavení a regeneraci po fyzické námaze, sportu či cvičení

Doplňky stravy, proteiny, ionťáky atd.

Super svačinka po tréninku

Samozřejmě si u nás můžete zakoupit výživové doplňky vybrané speciálně pro ženy včetně kvalitního proteinInkospor, vyráběného ve farmaceutických podmínkách a s vysokým aminokyselinovým skóre AAS.

Při cvičení nezapomeňte na pitný režim, a po cvičení proteinový shake koktejl. Skořicové krémy TOPVET zlepší prokrvení problematických partií a jsou výborné pro Betterbelly.

Před cvičením se můžete zahřát nejen na mezistanicích, ale i na eliptikalech

Když si chcete dát do těla a zapotit se

HISTORIE KRUHOVÉHO TRÉNINKU

    • Kruhový trénink se zrodil v USA a zdokonalil jej americký fyziolog Bob Gajda, jako takzvaný systém sekvencí.
    • Pravda je taková, že kruhový trénink je matkou kulturistiky a silových sportů; dříve nebyly v posilovnách moderní stroje na posilování různých svalových partií. Při cvičení si museli vystačit s činkami a osou, a mezi jednotlivé cviky bylo vkládané aerobní cvičení (kardio).
    • Později byl kruhový trénink modifikován a upraven do nynější podoby.

Využijte zkušební trénink ZDARMA, těšíme se na vás:)

 

Pomůcky na cvičení

PRINCIP KRUHOVÉHO TRÉNINKU

Principem je maximální krevní cirkulace po celém těle, protože se přechází ze cviku jedné partie na cvik jiné svalové partie (většinou co nejvzdálenější, tedy střídání ruce – nohy). U nás je celkem 8 stanovišť a 8 mezistanic, která se projdou bez odpočinku. Přestávka, pokud je zařazena, je až po ukončení jedné sekvence. To se opakuje většinou třikrát a je možné cvičit se stejnou náročností nebo si upravit různě náročné sekvence. Krevní cirkulace přenáší metabolity v těle a podporuje spalování tuku.

  • Systém tedy vychází z principu prohnat co nejvíce krve svalovými partiemi, což je zásadní rozdíl od systému překrvení (flushing) – tedy nahnat do svalů pomocí postupného zatěžování svalových partií co nejvíce krve a sval maximálně prokrvit. Maximální krevní cirkulace má své výhody v průběžném odplavování únavových látek, zatížení celého těla, zrychlené redukce tuků.
  • Tento systém prokrvení svalů po celém těle vede ke svalové námaze (tělo má větší plochu na zotavení) a tím pádem k redukci tuků.
  • Pokud je mezi jednotlivé silové cviky vložená aerobní činnost (kardio), posilujeme také náš kardiovaskulární systém. Což je často přehlíženým pozitivním efektem kruhového tréninku, že srdce a kardiovaskulární systém trénujete právě tak efektivně jako Vaše svaly. Tepová frekvence by se měla pohybovat dle stáří a kondice mezi 60 až 90 % maximální hodnoty a na této hodnotě by měla setrvat alespoň 20 až 30 minut.

VÝHODY KRUHOVÉHO TRÉNINKU

    • Efektivně posiluje vaše svaly a srdce
    • Efektivně spaluje tuky a formuje naši postavu
    • Šetří naše klouby
    • Je nezbytný pro každého sportovce!
    • Rozvíjí naši flexibilitu
    • Za velmi krátký čas spálíte velké množství kalorií

Kruhový trénink je velice vhodný pro začátečníky, díky němu naberou základní sílu. Kruhový trénink je také skvělým tréninkem pro obnovení kondice po delší pauze. Velkou výhodu kruháče je, že se zapojí i srdce a kardiovaskulární systém. Zlepšuje se tedy kondice více komplexně. U klasického kulturistického tréninku se zlepšuje hlavně síla. Při kruhovém tréninku dochází k rovnoměrnému zatěžování jednotlivých svalových partií. Je také více šetrný k našim kloubům, než klasický kulturistický trénink. Jeho výhodou je, že jej lze rychle odcvičit. Je vhodný tedy pro ty, kteří mají na trénink pouze málo času.

Často přehlíženým pozitivním efektem kruhového tréninku je skutečnost, že srdce a kardiovaskulární systém trénujete právě tak efektivně jako Vaše svaly. Ovšem pouze za předpokladu, že přecházíte mezi stanovišti co nejrychleji – to je rozhodující. Musíte tedy vkládat mezi cviky co nejkratší přestávky. Tepová frekvence by se měla pohybovat dle stáří a kondice mezi 60 až 90 % maximální hodnoty a na této hodnotě by měla setrvat alespoň 20 až 30 minut. Toho samozřejmě můžete docílit použitím buď činek, nebo přístrojů, ale nejlépe kombinací obojího.

Experti na fitness často přehlížejí faktor souvislostí aerobních komponentů silového tréninku: Pokud zlepšíte silové parametry velkých svalových partií, může se každá tělesná aktivita vykonávat déle, tedy i aerobní cvičení.

Pokud máte silnější nohy, můžete déle a rychleji běhat, plavat, veslovat, jezdit na kole nebo provádět pěší tůry – a zároveň se rychleji zotavit.

PŘEDNOSTI KRUHOVÉHO TRÉNINKU

  • Podporuje vyvážený rozvoj jednotlivých svalových partií.
  • Ochraňuje Vás před rychlým přechodem na těžké váhy, čímž předchází zranění.
  • Trénuje srdce a kardiovaskulární systém.
  • Je možné ho provádět jak s činkami, tak na přístrojích nebo kombinací obojího.
  • Umožňuje nárůst síly s malým počtem jak základních, tak pomocných cviků.
  • Šetří klouby.
  • Umožňuje různou rychlost svalové práce.
  • Je ideální pro sportovce různých sportovních aktivit.
  • Je nenáročný na čas při vysoké intenzitě tréninku.

První zkušební trénink ZDARMA, těšíme se na vás:)