fbpx

Výzva s Bárou – a je to tady…

autor: | 15. 8. 2020

Líbí se Vám text? Sdílejte pro kamarádky...
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Print this page
Print

Ne, nedosáhla jsem své vysněné váhy ani postavy. Ne, nekončím s výzvou. Jen už je to nějaký pátek, co jsem do Výzvy vstoupila a mojí fázi nadšení vystřídala fáze demotivace, protože se teď ta prokletá ručička na váze ani nehne! Je to pochopitelné a já tomu rozumím, jen nerada prohrávám a 1.9. CHCI na váze vidět váhu začínající číslicí 6.

Cesta za magickou šestkou pokračuje

Číslo šest charakterizují slova harmonie a soulad. Je to číslo smyslu pro krásu a estetiku. Označuje také soucit, mírumilovnost, ochotu pomáhat, obětavost, zodpovědnost, spravedlnost, rovnováhu, vyrovnanost a pečlivost.  Je nositelem statečnosti, dobročinných sklonů, smyslu pro nestrannost, veselosti a optimismu.

Co se týče záporů tohoto čísla, může to být ztráta nadšení, přílišná mírnost, vzdaní se ctižádosti, váhavost, shovívavost, která v některých situacích není na místě, neschopnost obrany, zranitelnost a nechání se utlačovat.

Takže já se nevzdávám, já to zkrátka dám! Jste v tom se mnou? Nejjednodušší řešení bylo nasnadě, vygooglila jsem si postupy, co v takových případech dělat 🙂  V následujících 7 tipech si pomůžeme najít způsob, jak toho dosáhnout.

7 tipů pro znovu nastartování hubnutí

  • Snažit se každý den spát alespoň 6, lépe však 7–9 hodin (fakt se snažím, ale někdy ty naše biorytmy s Adámkem moc neklapou dohromady)
  • Vyřadit, nebo alespoň omezit konzumaci alkoholických nápojů ( já jsem v pohodě, už cca 2 roky jsem „suchá“)
  • Snažit se svalovou hmotu na těle udržet, co to jde (kruháč je značka ideal)
  • Pocit sytosti podpořit dostatečným příjmem vlákniny (ovoce, zelenina, ořechy a luštěniny budou hlavní složkou mého jídelníčku)
  • Přenastavit si příjem makroživin a být flexibilní (chápu, že můj klidový metabolický výdej se s nižší hmotností snížil, a že musím méně jíst a víc přidat na pohybu)
  • Mít na paměti, že kalorie ze svačinek a večerních pochutin se také počítají ( Fakt neplatí, co si nepamatuju, to se nestalo. Tělo si pamatuje všechno. Jen kdyby to frapuccino v horkých letních dnech nechutnalo tak božsky…)
  • Nezapomínat na dostatečný pitný režim (Můj největší kámen úrazu. Pila jsem jen tehdy, když jsem měla žízeň a tu jsem taky moc nemívala, ale už druhý den se prolévám vodou jako průtokový ohřívač)

Takže podle tipů, jak znovu nastartovat proces hubnutí, jsem začala méně a chytřeji jíst, mnohem víc pít, snažit se víc spát a, kromě kruháče párkrát do týdne, jsem začala znovu cvičit kardio na BetterBelly.

A víte, že teď máme na kombinaci kruháče a BetterBelly akci? Vřele doporučuju! Moc neváhejte, protože jen do konce srpna můžete zefektivnit Vaši cestu za vysněnou postavou a ještě ušetřit 3290 Kč. Pokud se nemůžete rozhodnout, je to pro Vás ideální.

❤Vaše Bára a trenérky Aury

Co o nás říkají naše klientky?

 

Líbí se Vám text? Sdílejte pro kamarádky...
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Print this page
Print