fbpx

Start výzvy Zhubni do plavek – zimní PNEU pryč!

autor: | 18. 4. 2022

Last minute do léta

Odložila jste své novoroční předsevzetí na později, protože léto bylo daleko? Mám pro Vás zprávu, léto tu bude za 10 týdnů. Ano, máme 10 týdnů na to vyladit své postavy do plavek. A to bychom nebyly my, abysme vám nepřipravily nějakou výzvu.

Tentokrát se zaměříme na centimetry kolem pupíku.

Vítězkou bude ta z vás, která po 10 týdnech ztratí nejvíc centimetrů v obvodu bříška přes pupík. 

Nový ebook k 10 týdenní výzvě si můžete stáhnout zde:

Opisujte od úspěšných

Možná vám předchozí výzvu zkomplikovala nemoc, nedostatek času nebo lenost. Projely jsme si Vaší docházku a výsledek je jasný. Největšího úspěchu dosáhly klientky, které chodily cvičit pravidelně a také ty, které kombinovaly všechny naše služby v rámci balíčku ALLIN – kruhový trénink, Betterbelly, Vacushape, vibrogym, lymfatickou masáž a rolletic. 

Buchty se pečou v kuchyni

Slangový výraz pro vypracované břišní svaly nás oprávněně volá do kuchyně. Protože zejména při hubnutí v oblasti břicha je dodržování zdravých stravovacích návyků nutnost. Rády bychom vás znovu informovaly o možnosti využití výživového poradenství v rámci služeb AURA Fitness. Dřív tuto službu měla na starosti naše trenérka Markéta, nyní tuto službu přebere trenérka Radka, kterou můžete potkávat na pobočce Pankrác. Pokud se rozhodnete, že chcete služby vyzkoušet, stačí když si zarezervujete místo u své trenérky na recepci.Pokud cítíte, že se chcete opřít do změny se vším všudy a dosáhnout vysněných výsledků, pak neváhejte a rezervujte si svoje místo! 

Jak zhubnout bříško v kostce:

1) Nezapomeňte! Každá z nás má hezké břicho, jen je schované pod tukem, který musíme spálit.

2) Musíte pálit tuk komplexně!

3) Vytrvalostní cvičení, makačka a pocení!

4)Zdravý, vyvážený jídelníček.

5) Musíte být v psychické pohodě.

6) Přehnaná snaha, sledování se v zrcadle a na váze strašně moc škodí.

7) V rozumné míře posilujte břišní svaly.

Cvičení jen na břicho nezabírá, komplexní přístup však ano

Krátká cesta ke krásně plochému břichu nevede. Izolované hubnutí nefunguje, i kdybyste se na hlavu stavěly.

Nemožnost zhubnout pouze břicho či jinou tělesnou partii jenom tím, že ji budete procvičovat častěji, je stejné jako pokoušet se vyprázdnit bazén plný vody pouze v jednom rohu. 

V létě chce být každá žena krásná, v Praze nebo na zahraniční dovolené

Jak cvičit břicho

Při hubnutí zvolte vyšší počet opakování (15 až 20 a více), malý počet sérií (asi 2 až 3) a malou zátěž. Pro spalování tuku je nutné, aby intenzita cvičení nebyla příliš vysoká. Jinak se dostáváte do fáze, kdy místo tuků spalujete cukry. Hubnoucí trénink musí být delší než posilovací trénink, tedy aspoň 1,5 hodiny. Tělo tak postupně přestává spalovat cukry a začne pozvolna spalovat tuky.  

Hlavu vzhůru, narovnat a pojďme do toho

Možná, že vaše bříško nevypadá tak zle, zkuste se narovnat a chodit vzpřímeně.

Uvidíte, že to tak hrozné není, jen se hrbíte a to nevypadá příliš dobře.

Při počátečním měření (19.4 – 24.4.), průběžném měření (23.5. – 29.5.) i při měření výsledků (20.6. – 26.6.) stůjte stejně vzpřímeně, ať nejsou výsledky zkreslené. Každý ztracený centimetr se počítá a může vás dovést až k vytoužené výhře. 

Co je ve hře?

Vítězka výzvy od nás má cvičení zdarma (All in balíček na celé dva měsíce). Ale to je jen začátek. Výhrou pro nás účastnice bude možnost obléct si své letní šaty bez zbytečných nezvlhledných faldíků nebo obdivné pohledy, když budeme v plavkách. A to za to stojí! Pro každou účastníci výzvy ZHUBNI DO PLAVEK jsme i tentokrát připravily ebook nadupaný tipy, radami a recepty. Stáhnout si ho můžete ZDE.

Když není venku počasí na běhání, cvičte ve fitku