Líbí se Vám text? Sdílejte pro kamarádky...
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Print this page
Print

Rozpažování ve stoje s činkou, v našem případě použijeme dvě láhve, je základní cvik na budování ramen. Velmi dobře je v zátěži sval deltový a sval trapézový. Tento cvik se řadí mezi takzvané izolované. 

Stoupneme si nejlépe před zrcadlo, at vidíte, že cvik děláte dobře. Stojíme ve vzpřímené postoji, vezmeme si láhve s vodu do ruky, tak aby dlaně směřovaly k sobě. Lokty jsou mírně pokrčené a začneme zvedat činky do upažení(zvedáme do úrovně ramen). Nohy máme od sebe a tělo máme hezky zpevněné.

Pokud se vám cvik bude dělat lépe, můžete se i malinko predklonit, koukáme se dopředu a lahve držíme nadhmatem.

Hlídáme si, aby lokty a ramena zůstali v jedné rovině po celou dobu cvičení. Dejte si pozor, pohyb paží je pouze v ramenním kloubu, v žádném případě nepropínat lokty a pohyb musí vycházet z ramen.

Více fitness pojmů na aurafit.cz

Líbí se Vám text? Sdílejte pro kamarádky...
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Print this page
Print