Líbí se Vám text? Sdílejte pro kamarádky...
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Print this page
Print

Jen si představte malé děti – v dřepu tráví spoustu času, když si hrají, a pokud si chtějí podat něco z podlahy, tak se neohnou v zádech (jako většina dospělých), ale pěkně si dřepnou a s rovnými zády si hračku zvednou. Postupem času svaly ochabují, pokud necvičíme pravidelně přijdou dost často bolesti kolen, zad, zkracují se nám svaly a dalším důvodem je pohodlnost a nedůslednost. Sedavý způsob života je však také nezdravý nejen pro lidi v produktivním věku, ale i pro seniory. Člověk se narodil, aby se hýbal.

Základní chybou je zvedat se na špičky – chodidla musí zůstat celá na zemi! Když to nejde, raději podřepněte jen trochu. A plosky nohou držte na podložce. Pohyb vychází z kyčlí, hýždí a kolenou, páteř držte rovně. Neprovádějte dřep švihem, ale pomalou prací svalů.

Při dokonale zvládnutém dřepu byste se měla dostat ze stoje do polohy, kdy máte stehna rovnoběžně s podložkou. Ale pozor, nechtějte toho dosáhnout za cenu, že cvik provedete špatně.

Nevíte jak na to? Dorazit můžete na zkušební trénink do aurafit.cz

Líbí se Vám text? Sdílejte pro kamarádky...
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Print this page
Print