AuraPakt – cvičení, hubnutí a tvarování postavy 30+

autor: | 17. 11. 2021

Líbí se Vám text? Sdílejte pro kamarádky...
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Print this page
Print

Zdravím na cestě z5 do formy!

Zajímá Vás, jak mi to jde? Pomalu a jistě. Teoreticky vím, že to chce čas, a ty “normální” vytoužené míry budu mít asi tak za 6 měsíců…

Ale jednou týdně při pohledu do zrcadla si říkám, že by bylo fajn, kdyby to šlo rychleji

Podkožní tuk, ach jo

Na měření na Tanitě u naší výživové poradkyně Markét jsme zjistily, že mám vysoké procento podkožního tuku. Ženy od pradávna mají vyšší tukové zásoby a méně svalové hmoty než muži. Ve středověku se nám to hodilo: ženy přežívaly muže v období hladomorů, protože měly větší tukové zásoby. Jenže teď už hladomorem netrpíme a tak je možno (někdy i nutno) zásoby tuku odbourávat. 

Nutriční konzultace s Markétou pro snadnější hubnutí postavy

Pokud jde zejména o redukci tuku během cvičení, je intenzivní kardio trénink ten nejefektivnější způsob. Ale není to jen o hodinách kardia, protože svaly pálí tuky (i ve spánku). Studie ukazují, že silový trénink dokáže zvýšit metabolismus až na dalších 48 hodin po cvičení. Svaly jsou totiž výkonným motorem našeho těla, který potřebuje jak v klidu, tak pro svou funkci palivo (v našem případě tuk).

Základem kil navíc u žen není většinou nadměrný příjem potravy, ale nedostatečné množství svalové hmoty. My ženy bychom měly svaly posilovat! A ne je ztrácet. 

Při běžném stylu života přicházíme průměrně o 1 % svalové hmoty ročně. Od 25 do 45 let bez posilování a budování svalové hmoty přijdeme až o 20 % svalové tkáně. A nedostatek svalů je pro nás vstupenka k řadě chorob. Imunita se snižuje…

Začínám se dávat do formy 🙂

Řešení je aktivita!

Když ženy přiměřeně posilují, využívají rychlá svalová vlákna, která spotřebovávají energii nejen při cvičení. Tuk tedy pálí i při odpočinku (dokonce i při sledování oblíbeného seriálu na gauči).

Pouhá aerobní aktivita ženám nestačí k udržení pevné a dobře tvarované postavy. Nedokáže je účinně bránit před nástrahami nadváhy nebo dokonce obezity. 

Stereotyp je nuda

A jako nás nebaví celý život jíst svíčkovou, tak nás ani nebaví stereotypní šlapání na orbitreku nebo rotopedu. Střídání pohybu je tedy vhodné a žádoucí. 

Kruhový trénink je značka ideál. V kruhu střídavě posilujeme horní a spodní polovinu těla a tvarujeme problémové partie a na mezistanicích provádíme kardio cvičení. Je to dva v jednom, a to funguje

Co to pro ženy znamená?

Nebojme se posilování! Naše těla nemají předpoklady, aby z nás byly mužatky i když budeme postupně zvyšovat zátěž a snižovat počet opakování. Ženské křivky (a symbol ženskosti je postava tvaru přesýpací hodiny) dělají právě svaly. Navíc přiměřeně osvalená žena stojí více zpříma a vystupuje mnohem sebevědoměji. 

Zkrátka správně prováděný silový trénink vede

  • k nárůstu svalové hmoty,
  • redukci tuku podkožního i útrobního,
  • prevenci závažných onemocnění
  • a celkově lepšímu vzhledu.

A to je to, co potřebujeme a chceme.

Se správným provedením cviků (silových i aerobních) Vám rád pomůže náš tým trenérek, který je Vám vždy k dispozici. Protože správné provedení cviků je pro naše zdraví a kondici klíčové. 

Aurapakt zavazuje

Nezapomeňte na Aura pakt! Abychom ty bikiny postavy nedoháněly nesmyslně, až na poslední chvíli. Teď je k tomu ideální doba a ještě na tom vyděláte.

Ke každému zakoupenému nebo prodlouženému plánu od nás dostanete cvičení zdarma.

S některými z Vás se už pravidelně potkávám (a potím) ve fitku. A na Vás ostatní se už těším… A pokud si členství v našem fitness klubu nemůžete nebo nechcete teď před Vánoci dovolit, napište Ježíškovi 😉 

❤️‍🔥 Vaše Bára a tým trenérek

Líbí se Vám text? Sdílejte pro kamarádky...
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Print this page
Print